CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), iş ortaklarımızın etkileşimlerini takip etmek, verilerini yönetmek ve destek hizmeti sağlamak için kullanılan bir yazılım sistemidir. CRM, müşterilerimiz ile daha etkili bir şekilde iletişim kurulmasına olanak sağlamaktadır.
CRM üzerinden destek almak, bizler ile iletişime geçerek ürün veya hizmetleriniz ile ilgili sorunları çözmek veya sorularınızı sorabilmeniz anlamına gelir. CRM sistemimiz, müşteri hizmetleri departmanımıza, taleplerinizi, sorunlarınızı veya şikayetlerinizi etkili bir şekilde aktarabilmek ve yönetebilmek için tasarlanmıştır. Web sitesi veya mobil telefon üzerinden CRM sistemine bağlanabilirsiniz. Müşteri hizmetleri temsilcilerimiz, sizlerin iletişim bilgilerini ve taleplerini CRM sistemi üzerinden kaydeder ve takip eder. Bu şekilde, müşterilerin talepleri zamanında ve etkili bir şekilde yanıtlanır.
CRM üzerinden destek almanın bazı avantajları şunlardır:
CRM üzerinden destek alma süreci, her şirketin kendi veri bankasını oluşturur. Böylece geriye dönük içeriğe istenilen zamanda ulaşılabilir, alınan hizmetler raporlanabilir.
Bu ürün hakkındaki detaylı bilgi almak veya sipariş vermek için aşağıdaki form aracılığıyla bizimle iletişim kurabilirsiniz.
Gizliliğinize önem veriyoruz
Bu web sitesi, size en iyi deneyimi sunabilmek için çerezleri kullanmaktadır. Web sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi için çerez politikamızı ve gizlilik politikamızı inceleyebilirsiniz.